onsdag 01.17

hejsan allesammans (:
nu äre onsdag då.
igår var jag iaf med becca och becca. vi typ köpte glass , muums sorbet glass!
och det är inte äckligt becca!
sen iaf gick vi hem till bengiiis och där somnade jag. mke skönt vill ja säga!
vaknade efter ett tag, de hade skrivit på min rygg, haha! sen typ gick vi ut och innan hade vi hittat en kundvagn så vi åkte lite i den igen (a) eller jag fick åka. becca åkte ett litet tag, men vi välte så då blev de läskigt o hon våga inte åka mer den fjanten!
Sen iaf orka dom inte putta på mig mer i vagnen så vi stallde den mitt i vägen och ja, sen började vi gå...
då ropar en gubbe med hund typ nått om att vi inte kunde lämna vagnen där. haha!
men vi typ struntade i han och bara gick.. sen så kom han typ mot oss så vi började springa sen så gömde vi oss på ett ställe så såg vi hur han kom o sprang. HAHAHHAHA! becca o becca typ bara vi drar , ja bara nej vi väntar lite!
men a sen gick vi.. sen så tyckte vi att vi såg honom igen men ja och bengis bara nej det är inte den hunden, och den gubben gick in i ett hus. så vi typ skulle gå förbi där så öppnade han dörren och typ fråga om de va vi som hade haft kundvagnen, vi bara " nej" han typ okej för detär inte bra !! vi bara nehe ,
sen typ gick vi. HAHAHAH. de va sjukt kuuul iaf :D
nu kommer de bilder från kundvagnsturen :'D


haha jag o bengis         jag i kundvagnen     jag och becca i kundvagnish!:D    bengis o ja :D



fiiiiiina bilder, ja vet! :')
ao o nu typ gör ja inte ett skit,
sitter och snackar med becca & jocke på msn.<3
men njae nu orks de inte att skriva mer!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Becca:D

haha sorbet är blä:)

roligt som tusan hade vi;D<3<3

jag är social hahah:)<3

2009-07-29 @ 01:34:11
URL: http://beccaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0