lördag 01.22

hejsan! :)
nu äre lördaag då. sitter på msn och bdb.. sover typ , så ska väl se Vänner och sova efter det här inlägget.:p
men igår så var jag iaf med becca i stan då.
jag handlade en tröja/tunika från bik bok .
ett par piratbyxor från bikbok.
en tjocktröja från carlings.
och toffsar från glitter ;p haha.. behövdes.
käkade på mcdonalds med, snygg kille där alltså ;o hahahhhhh!
åkte hem från stan runt fem kanske.
sen skulle ja hem och Becca skulle till sin farmor..
men vi va sen igen, då hade vi kul. haha värsta äventyret ju!:D hihi. busigt.
drog hem runt tolv, satte mig här och ja, sitter här fortfarande! men jao, ska väl dra nu.
senare idag har ja ingen aning om vad ja ska göra, hittar väl på nått kanskee..
men nej nu somnar ja snart på tangentbordet så nu blire Vänner sen sleeeptajm! :)
pusshej.


du får mig att le,
du är bästtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt <3

Kommentarer
Postat av: Becca

haha, vårat äventyr asso:D haha

2009-07-26 @ 15:29:29
URL: http://beccaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0