TRÖTT

hejhej, jag är verkligen dyngtrött. blir att sova snart. :)
idag har det inte hänt ett skit, inte i skolan heller..
lucia träning äre fullt upp med, najjssii :):)
usch oh fy för skolan, alla dessa läxor oh shit. vi har prov på torsdag & fredag i hinduism och buddhismen, och skiten fastnar inte i huvet på mig.. får seriöst damp snart! och jag måste få bra på det provet..
jajaja,,  efter skolan tog ja de bara lungt. blev lite städning med, BEHÖVDES!
sen åkte jag på träning. idag var den rulig. hihi , kallt som fan att cykla hem förut , håret blev till is eftersom att det var blött.
men nu ska jag lägga mig innan jag somnar och trillar av stolen. haha
puss.





ååh.. s a k n a r !

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, kul för dig :P

Han är på plattformen och jobbar nu, kommer hem nästa torsdag förhoppningsvis!

2009-12-02 @ 07:45:37
URL: http://elinelisabethb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0