måndag & tisdag

hejhopp. igår i skolan var det ingenting speciellt. syslöjd, gick fan bra:O
sen cyklade jag , becca,arian och becca upp till nyhems skolan. satte upp disco lappar..
skit kul i regnet verkligen... nae. ;)  men men.
aao idag fick vi reda på att medley dubbelbokat lokalen där vi skulle ha disco. jävla lillängen hade bokat för eget disco. så måste ringa till nyhem och fixa dedära. sjukt jobbigt , bläää -.-
men sen idag så har jag vart i skolan oh så först då :) det var ganska slappt. lucia och så.
på fredag är det över, hehe!:))
sen efter skolan vart det Dennis & Andrea :D najsiii. kul hade vi:) ja är bäst på att skjutsa h6
sen bowlade vi med laget :) de gick sådär fan, haha!:P
men imorrn blir det stan för att handla julklappar, ska åka med mathilda!:)
men nu ska jag skicka SO uppgiften till Anna som jag fattar typ noll på?x) haha. aja.
puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0