kvällen

hejsan.
heheh förut gjorde ja ansiktsmask och så då, den var en så otroligt vacker färg vill ja påstå, hahaha. typ choklad ansiktsmask , ska lägga in bilddd fan :):)
ah men sen iaf så var jag med andrea. flickan är underbar:*
vi gick en promenad, hamnade på grillen och satt där och snackade som vanligt om typ allt:)
damp på people med. fyfan säger jag bara!
men nu skiter vi i det,
snart är det julafton. längtar fan inte alls mycket. :p
oh sen är det nyår. hihi läskigt med raketer . xd förra året fick vi fan en nääästan på oss. ;)
men nu orkar jag inte skriva mer. imorrn är det match hemma och sedan blire väl typ centrum hela jävla dagen/kvällen elr nått. först stå lite för klassen och sedan handbollen.
men puss <3


hahahahahah fin!!XD






shiiet vad du ljuger

Kommentarer
Postat av: BEcca

det var jag som valde den ansiktsmasken h6 :D

2009-12-20 @ 02:08:07
Postat av: agnes

sv: haahahh fin varen ju iaf h6 ;)

2009-12-21 @ 00:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0