helgennnnnn :)

hej o hå.
inte skrivit någe i helgen. har haft fullt upp med annat ruliiigt h6
i fredags vart det ellen och becca , och igår med (: riktigt najs.
hade socker krig och massa skrattanfall. becca och jag har dans talanger till tänd ett ljus! hahaha:D bästa!
vi halkade nästan i värsta lerbacken men klarades oss precis, hahahah <3
aoou en riktigt rolig helg, och den blev bara bättre med vinst idag med!:D
hah trodde ja skulle få hjärtattack på sluteeet seriöst, stog lika men carro gjorde mål när det var ungefär 30 sekunder kvar, hiihhi bäst!:D sen ramlade den feta linjen och tiden gick. haha yes så vi vann.:D
sen ikväll har ja vart med carro,becca och dennis :):): mke kuuul:D puss på dem<3
sen kom ja hem och städade, skitkul  , NAAAT!
imorrn äre skola så de blir sängen för att snoooza snart. hah  (:
sovmorogn imorrn, de gillassss :)
men attee PUSSSS!<3




jag älskar rebecca ericson , tack för att du alltid gör mig glad sötnos!:):) <3






hatar att ja känner som ja gör

Kommentarer
Postat av: BEcca

naw vad gullig du är. men du vet jag hatar dig ! :)

pussssssssssss påre ! <33333

2009-12-06 @ 23:03:50
Postat av: agnes

sv: hahahah cp:D <33333333333

2009-12-06 @ 23:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0