helgen

hejoohå :)
helgen har varit najs.
i fredags så vare ju lucia i skolan då, det gick väll bra tror ja väll?(:
ingen som svimmade och inget hår som brann så ja de gick nog bra..
efter skolan blevre centrum och sålde bingolotter med laget. så jävla kallt!
men vi sålde lite iaf..
på kvällen var jag med andrea,amanda & dennis. =]
vi kolla filmmmm, typ drag me to hell & bruno, sen va amanda tvungen att dra hem, så vi drog runt tolv från dennis, lite innan. men sen stannade jag i centrum och va med becca o becca, fast sen drog beccaB så då blevre bara ja oh becca kvar!:) men vi drog hem typ vid 1 elr någe.

igår så sov jag till typ 2 elr vare va. mke skönt! sen slappade jag heela dagen och sen blev det ut på kvällen :) va med andrea och becca, kul hade vi! haha:) vi drog till amanda först och lämnade lite filmer. sen blev det neråt centrum oh så. sen hamnade vi vid mellangrind och sedan var vi i sonstorp, hos fronda :) vi blev hämtade av emil och jonas i epa och sen åkte vi till sonstorp. började kolla på en film som vi hann se typ 25 min på. xd sen blev vi hämtade av beccas mamma vid halv ett:)

idag vare match, vi förlorade tyvärr.
jennifer moberg skadade ryggen så agnes adamsson var typ bäst som ställde sig i mål, faktiskt bra!:)
men jao, nu ska jag ut på en promenad med andrea!:)
pusshej <3


bilder ifrån lucian:)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0