söndag 22.20

hejjjjjjjjj :')
idag var jag med becca e då. vi typ snackade mest och hon va störig med sin kamera där ett tag!:D
hon skjutsa hem mej runt klockan sex och då satte jag mig här ett tag.. sen va det dags för träning!:p
grymt jobbigt! fast iofs, jag har inte tränat på ett tag så.. men jao! :) vi ska tydligen på nån cup sen i september, kulkulkul. typ i örebro vare väl. jao och nu sitter jag här och lyssnar på musik och tänkte städa på mitt rum och rensa bland alla bilder på datan och så. :) haha jobbigt, men de måste göras.
imorrn ska ja va med jocke, sen på kvällen blir de nog becca.E :) 
puss


jag o becca ( längesen!!)


EN GRYMT FIN BILD PÅ MIG O BECCA! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0