söndag 14.45

hejsannnnnn.
idag vaknade jag vid halvtvå. sen skulle ja gå upp ur sängen , oh jao de kändes ju skönt med denna träningsvärk! höhöh..
min ögoninflammation moj är bättre, men glöm att ja går till skolan om de ser cp ut!:D
idag ska jag iaf va med becca&becca, ovanligt elr vaddå?:D höh.
fast Becca E ska va med ikväll bara för hon är i linköping. (:
men ska väll göra mig iordning om ja oooooorkar. 
juste , nån hade kul och ringde dolt till mig inatt vid typ 3 , jävla apa ;@ hade ju precis somnat oh allt.
menmeeeen :D
nu ska jag dunka musik. pusshej <3
fin bild på mig o becca sen kundvagnsturen , HAH!

haha jag o bengis







I miss you.. :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0