söndag 13.36

hejsan! :)
inte skrivit sen i torsdags..
men då blev det iaf inte sonstorp för mathilda kunde inte så det blev att va med Andrea,Becca,Becca.e :))
det var skitkul, vi typ satt vid hängbron o snacka först sen åkte vi till becca B. typ sminkade varann som fjortisar, bilder kmr!:D sen blev vi hungriga så becca och jag tog moppen till maistro eller hure stavas och hämtade mat. de såg kul ut med alla kartonger o shit , haha! sen åkte vi till becca och käkade. :p

andrea :)    becca.b   alla fyra :')   andrea , becca o jag   alla 4


haha finfina bilder, men jao. drog hem från becca runt kvart över elva. (:
sen i fredags så sov  jag hos mathilda. typ va med dennis och litee.. de va la kul! :')
hon väckte mig elva igår iaf, fyfannnnnnnnnn!
ajja. drog hem typ på en gång och sen så var jag med Carro ett litet tag.
Sen på kvällen var jag med Becca.B. vi hade grymt kul!:D typ cykla som idioter, sjöng, elr ja hon iaf. typ låg och lyssna på musik och snacka typ mke! :)) vi hade även kul med en bil som åkte förbi hela tiden typ. hihi.
skitkuuul, de fick mig att tänka på annat, vilket var jäävligt bra! :))

sen typ satt jag bara vid datan på kvällen/natten och gick o la mig två inatt.
Sen idag blir det att va med becca. e ((: hihi. de ska bli kul. hehehh! ((;
men nu ska jag ta och göra mig i ordning och så .  :)
PUSS


I never thought I'd fall for you as hard as I did.... <3   ♥

love ya





http://www.youtube.com/watch?v=SUtk2Sv2NRM - GRYMT BRA!:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0