onsdag 12.52(':

helluu!! :)
igår så var jag med Jennie,Becca och Lotta! vi hade riktigt kul faktiskt. :p
vi skulle göra pannkakor och kolla på skräckfilm.  men sen ville vi ha såhär banan med smält choklad i som efterätt, så då skulle Becca och jag åka och köpa det.. haha! vi kom tillbaks med 2 bananer,chips,5 st 200 g marabou choklader (HAHA) , 1 cola, 1 cola light och maltesers. haha. de gick på typ 180 spänn xd
så a när vi drog från Jennie så typ rullade vi fram, haha :p
vi kollade först på 1408 och jag fattade inte mke. men den va iaf ganska så störd! :))
sen när vi stängde av den så va det hajen 3 på nån kanal så då kollade vi på den, man kan ju verkligen säga att man ser att det är fejkat xd HEHE!

idag så blir det att va med becca e. (:
mke kul, :') skriver mer ikväll för nu ska jag se klart på 17 again och sen ta en dusch oh så.
pusss!




joachim ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0