lördag 15.19

hejsan . .
idag vaknade jag fan tidiiigt. menmen.
har inte gjort mig iordning än, ska va med becca sen när hon har jobbat klart på barnens dag,
är själv hemma ikväll också. jao..
jag har världens träningsvärk ,
jag har typ ögoninflammation, uj va kul
jag måste ta ögondroppar bara därför , :s
jag har tråkigt
jag saknar jocke. :(

livet är bara för underbart!

men näeh nu ska jag höja volymen på musiken lite till och så ska jag nog börja göra mig iordning. hihi
skriver väl mer ikväll. puss


beccccccaaaa & jaaaag , (:(:(:(:(:


Kommentarer
Postat av: sophia

du får inte sakna för mycket

då mår du bara dåligt

försök hitta på roliga saker

tänk på nåt kul :D

typ, bananer? :D

2009-08-29 @ 22:44:58
URL: http://johanssonsophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0