lördag 12.42 :)))

hejsannnn!
inte skrivit sen i torsdags eller nått, men inte haft tid och inte orkat, hehe!
men typ vart med andrea i torsdags kväll elr nått. :p i går va jag med becca och jocke. :))
mke najjs, fick lite skit när man kom hem , oouupsss (A) skit samma :D
men sen sov becca här iaf, kollade HM , HAHAHAHA! de va lite kul ;'d
sen typ vaknade vi idag runt tjugo över tio av mitt alarm... gick upp tjugo i elva , käka och så.
sen drog becca och jag duschade och fixade mig och ska snart va med Jocke <3
skriver väl mer ikv sen kanske :D hehe pussaar <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

men mkt ska du skiva säger jag:D

2009-08-08 @ 13:05:35
Postat av: becca:)

HM är bäst:) hahahha

2009-08-09 @ 23:58:33
URL: http://beccaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0